Hörrs Nygårds Vänner, vi vill gärna bli fler

Under många år har Hörrs Nygårds Vänner funnits. Vännerna stöttar Hörrs Nygård med bidrag till olika projekt varje år, som tvätt av madrassöverdrag, nya radiatorer, installation av handikapp ramp ny varmvattenberedare.

2023 har vi varit medlemmar 90 medlemmar (en del medlemmar har mer än ett medlemsnummer), 2023 kunde vi ge ett bidrag på 5 500 kr till anläggningen för att hjälpa till med kostnaderna till ett par nya fönster som behövde bytas ut.

Under 2023 har verksamheten kommit igång igen på anläggningen, efter åren med pandemi och vi har bl.a haft ett vårläger under Kristi Himmelfärdshelgen, Trääna 23 med ca 750 deltagare och en mycket bra uthyrning under året. Under hösten har vi kommit igång med en servicegrupp som hjälper till med diverse arbeten på anläggningen, som t ex målning, vedhuggning, röjning i skogen.Om du vill vara med i servicegruppen så hör gärna av dig till oss info@horrsnygard.com.

För att vi i framtiden skall kunna stötta Hörrs Nygård ännu mer så behöver vi bli fler. Nu hoppas vi att du vill vara med och hjälpa till. Två gånger om året görs en dragning på medlemsnumren, till midsommar och jul. Då har du möjlighet att vinna ett presentkort på ICA.

Årsavgift för 2024 är 120 kr för varje medlemsnummer.
Beloppet sätts in på plusgirokonto 553384-9 snarast, dock senast den 30/4 2024 om du vill vara med i årets första dragning. Uppge namn, adress, postadress och e-postadress.

Du kan även swisha på nr 1233318862. Skriv i meddelandefältet Vännerna. Om du väljer detta sätt så vill vi att du skickar ett mail till info@horrsnygard.com där du uppger namn, adress, postadress och e-postadress så vi har möjlighet att nå dig med vinster, information mm.

Malmö 2023-12-06

Hörrs Nygårds Vänner