Tidsmaskin 2020 - Definitivanmälan kår

Kårens definitivanmälan till Tidsmaskin 2020 på Hörrs Nygård.

• XXXXXX-XXXX
  • BÄVER & SPÅRARE

Ange med siffror hur många bäver- & spårarscouter som är på plats respektive dag under lägret.
  • UPPTÄCKARE

Ange med siffror hur många upptäckarscouter som är på plats respektive dag under lägret.
  • ÄVENTYRARE

Ange med siffror hur många äventyrarscouter som är på plats respektive dag under lägret.
  • UTMANARE & LEDARE I UTMANARBYN

Ange me siffror hur många utmanarscouter och utmanarledare, boendes i utmanarbyn, som är på plats respektive dag under lägret.
  • LEDARE & LEDARBARN

Ange med siffror hur många ledare och ledarbarn som är på plats respektive dag under lägret. OBS OBS OBS! MED LEDARE AVSES LEDARE OCH EV UTMANARE SOM INTE BOR I UTMANARBYN
  • PRAKTISK INFO

• Beskriv vilka allergier och hur många
  • I deltagaravgiften ingår ett lägermärke per person. Här anger ni om ni önskar ytterligare märken utöver dessa. Extra märken kostar 15 kr styck.
  • Exempelvis om ni vill dela by med annan scoutkår